ABD Jeolojik Araştırma Merkezi (USGS), 6.1 büyüklüğündeki depremin merkez üssünün, eyaletin Nabire bölgesinin 28 kilometre güneyi olduğunu açıkladı. Yerin 10 kilometre derinliğinde gerçekleşen depremde can veya mal kaybı bildirilmedi. Depremin ardından tsunami uyarısı yapılmadı.
Endonezya'da 6.1 büyüklüğünde deprem
Endonezya'nın Papua eyaletinde 6.1 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
09/19/2025 00:24:00
Güncellenme:

Endonezya'nın Papua eyaletinde 6.1 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
İlgili Konular:
#deprem
Bültene Abone Olun
En güncel haberlerden anında haberdar olun!