El yıkamak, hastalıkları yüzde 50 oranında azaltabilir
El yıkamanın solunum ve bağırsak hastalıklarını yüzde 25 ile 50 oranında azaltabildiğini belirten Doç. Dr. Ayşe Sağmak Tartar, “Ellerimizi yıkarken 10-15 saniye iyice ovalamalı, parmak aralarını ve tırnak altlarını iyice temizlemeliyiz. Toplam el yıkama süremizin 40-60 saniye olması gerekiyor” dedi.