Şişli’de kapkaç: 15 yaşındaki şüpheli yakalandı!
Şişli de kaldırımda yürüdüğü sırada 2 şüpheliden biri Gonca N.’nin elini tuttu. Kadın koşarak kaçmaya çalışırken şüpheli yere düştü. Kadın şüpheliyi engellemeye çalıştığı sırada diğer kişi ise, kadının çantasını alarak kaçtı. Olay anı güvenlik kamerasına yansırken 15 ve 16 yaşındaki şüpheliler, Şişli Asayiş Büro Amirliği ekipleri tarafından yakalandı.
Cemal Reşit Rey Konser Salonu’nda bir haftada ikinci yangın!
Şişli’de tadilat işlemleri devam eden Cemal Reşit Rey Konser Salonu'nun çatısında yangın çıktı. İhbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangını kısa sürede söndürdü.
CHP'li Hakan Karademir'den jet yalanlama
İktidara yakın kimliği ile bilinen Yeni Şafak gazetesi, tutuklu Şişli Belediye Başkanı Resul Emrah Şahan'ın yardımcılığını yapan Hakan Karademir'in yurt dışına kaçtığını iddia etti. Karademir, iddiaları yalanladı.
'İkinci kez' tutuklanan Resul Emrah Şahan'dan yeni mesaj
Yerine kayyum atanan Şişli Belediye Başkanı Resul Emrah Şahan, İBB’ye yönelik yürütülen “yolsuzluk” soruşturmasına da dahil edildi. Şahan, “icbar suretiyle irtikap” ve “suç işlemek amacıyla kurulan örgüte üye olma” iddiasıyla tutuklandı. Dünkü tutuklamamanın ardından Şahan'dan bir açıklama geldi.
Alevler park halindeki 2 araca daha sıçradı…
Şişli’de tur otobüsünde yangın çıktı, alevler park halindeki 2 araca sıçradı. Turistlerin tahliye edildiği olayda can kaybı yaşanmadı, itfaiye yangını söndürdü.
Şişli Belediyesi işçileri iş bıraktı
Şişli Belediyesi’nin farklı birimlerinde çalışan emekçiler, maaş ödemelerindeki gecikmeler nedeniyle belediye binası önünde toplandı. DİSK ve Genel-İş temsilcileri, kaynakların halkın hizmetine ve işçinin emeğine ayrılmasını talep etti. Açıklamada, temizlik hizmetlerinin aksamasıyla sokakların çöp içinde kaldığı, bunun halk sağlığını tehdit ettiği vurgulandı.
Ateş yaktığı belirlenen şüpheli yakalandı!
İstanbul'un Şişli ilçesinde, ağaçlık alanlarda yangın çıkardığı belirlenen şüpheli yakalandı.
Kayyum yönetimindeki Şişli’de çöpler dolup taşıyor: 'Kayyum halkı da işçiyi de cezalandırıyor'
Şişli’de kayyum yönetiminin ardından çöplerin toplanmasının zaman zaman aksaması hem işçilerin hem de vatandaşların tepkisini çekti. DİSK Genel-İş 3. Şube Başkanı Zeynel Yiğit, “Kayyum halkı da işçiyi de cezalandırıyor, halk sağlığını hiçe sayıyor” derken, yurttaşlar da “Şişli eskiden tertemizdi, şimdi sinek ve mikroplar içinde yaşıyoruz” diyerek yaşanan soruna tepki gösterdi.
'Yol arkadaşlarımızla birlikte görevimize döneceğiz!'
Şişli Belediyesi’nin CHP’li Meclis Üyeleri tarafından hayata geçirilen “Şişli Meclisi Mahallede” buluşmaları bu kez 19 Mayıs Mahallesi’nde yapıldı. Muhtarlık Parkı’nda (Muharrem Kurt Parkı) düzenlenen toplantıya mahalle sakinleri yoğun katılım gösterdi.
Tuvaletler kirli, yürüyen merdivenler tehdit saçıyor
Türkiye'nin en büyük ticaret merkezi PERPA'nın çevresi adeta çöp içinde. Tuvaletler kirli, yürüyen merdivenler can güvenliğini tehdit ediyor.
Şişli'de demir kesme makasıyla zincirini kestiği skuteri böyle çaldı
Şişli’de bir kişi merdivene kilitlenmiş skuterin zincirini demir kesme makasıyla kesti; ardından da skuteri çalıp kaçtı. 15 saniyede gerçekleşen hırsızlık çevredeki bir iş yerinin güvenlik kamerasına yansıdı.
Şişli’de evi terk eden eşinin ikizi tarafından öldürüldü
Şişli’de Sevgi Çakır, eşi Ejder Çakır ile kavga ettikten sonra evi terk edip ikiz kardeşi Suat S.'nin evine gitti. Eşini geri getirmek için kayınpederinin dükkanının olduğu sokağa otomobiliyle giren Çakır’ı eşinin ikiz kardeşi Suat S., silahla öldürdü.
Şişli'de çilingirle eve girdi: Kardeşini ölü buldu!
Şişli'de yalnız yaşayan Gökmen Yıkılkan (49) kendisinden haber alamayan yakınları tarafından evinin salonunda ölü bulundu.
23 yaşındaki Yusuf Emin evde ölü bulundu!
Şişli'de bir dairede yaşayan Yusuf Emin Çanlı (23) kanepenin üstünde sırtüstü yarı çıplak yatar halde ölü bulundu. Polisin yaptığı incelemede, salonda uyuşturucu madde olduğu düşünülen haplar bulundu. Ölümü şüpheli bulunan Çanlı’nın cenazesi Adli Tıp Kurumu Morguna kaldırıldı. Cenazenin evden çıkarıldığı sırada Çanlı’nın halası sinir krizi geçirerek, "Yusufum beni de götür, sana sahip çıkamadım" sözleriyle feryat etti.
Sokakları çöp dağlarına çevirdi!
Şişli’nin seçilmiş başkanı Resul Emrah Şahan’ın tutuklanmasının ardından işbaşına gelen “kayyum başkan” döneminde sokaklarda çöp yığınları oluşmaya başladı.
Şişli Tapu Müdürlüğü’nde yangın
Şişli Belediye binasında bulunan Şişli Kaymakamlığı Tapu Müdürlüğü’nde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. İtfaiye ekipleri alevleri büyümeden kontrol altına aldı.
Nişantaşı'nda okulda yangın: 15 öğrenci tahliye edildi
Şişli Nişantaşı'nda bir okulda yangın çıktı. Olay yerine çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi. Ekiplerin yangına müdahalesi sürüyor. Yaz okulu nedeniyle okuldaki 15 öğrenci tahliye edildi.
Tutuklu Resul Emrah Şahan'dan Şişli sakinlerine mektup
"Şişli Meclisi Mahallede” buluşmalarına, Şişli Belediye Başkanı Resul Emrah Şahan, mahalle sakinlerine hitaben Silivri Marmara Cezaevi’nden kaleme aldığı bir mektupla katıldı.
Resul Emrah Şahan'ın tutukluluğuna yeni itiraz
“Kent Uzlaşısı” soruşturması kapsamında tutuklanan ve yerine kayyum atanan Şişli Belediye Başkanı Resul Emrah Şahan için tahliye başvurusu yapıldı. Avukatları, Esenyurt Belediye Başkanı Ahmet Özer’in tahliyesine atıfta bulunarak Şahan’ın tutukluluğunun ölçüsüz ve siyasi nitelikli olduğunu savundu. Başvuruda, yargılamanın hukuk değil siyaset eliyle yürütüldüğü ve masumiyet karinesinin ihlal edildiği vurgulandı.
Gideri açmaya çalışırken, zehirlendi: Kurtarılamadı!
İstanbul Şişli’de iddiaya göre bir kişi, komşusunun tıkanan mutfak giderini açmak için döktüğü kimyasal madde nedeniyle hayatını kaybetti. Ölen kişinin kardeşi Tuğçe Baştürk, "Yıllardır çatı, boru her şeyi yapan çocuk, ufak bir kimyasal karıştırması sonucu vefat etti. Bir kokuyu solumasıyla ciğerler gidiyor. Böbrek yetmezliği başlıyor, en son ki kalp masajıyla geri döndürülemiyor" dedi.
Şişli'de poşete koyduğu bebeğini çöpe bıraktı
Şişli'de yabancı uyruklu bir anne bebeğini poşete koyarak çöpe bıraktı. Güvenlik kamerasına yansıyan görüntülerin ardından yakalanan anne tutuklandı.
Resul Emrah Şahan'dan 'Şişli' mesajı
Şişli Belediye Başkanı Resul Emrah Şahan, "Şişli Meclisi Mahallede" etkinliğine gönderdiği mesajında, "Cezaevindeki bu duvarlar aramıza girmiş olabilir ama kalbim hâlâ aranızda. Gücümüzü adaletten, umudumuzu sizden alıyoruz” ifadesini kullandı.
Şişli'de gösteri ve yürüyüş yasağı...
Şişli Kaymakamlığı, ilçe genelinde gösteri, yürüyüş ve açık hava toplantılarının 1 gün süre ile yasaklandığını açıkladı.
Şişli ve Beyoğlu'nda 100 milyon liralık kaçak çanta operasyonu
Şişli ve Beyoğlu'nda, yasa dışı yollarla ülkeye sokulan pahalı marka çanta ve saatlerin satıldığı bir mağazaya baskın düzenlendi. Operasyonda 3 kişi yakalanırken piyasa değeri yaklaşık 100 milyon lira olan 2 bin 180 çanta ile 435 gümrük kaçağı ürün ele geçirildi.
Şişli Meclisi mahallede buluşmaları devam ediyor...
Şişli’de halk iradesine sahip çıkma kararlılığı mahalle buluşmalarında sürdürüyor. Ortanca Parkı’ndan buluşan mahalle sakinleri, “Kurtuluş yok tek başına, ya hep beraber ya hiçbirimiz” sloganlarıyla kayyum uygulamalarına tepki gösteri
Telefonundan iş yeri kurşunlama videosu çıktı, gözaltına alındı!
Şişli'de şüphe üzerine durdurulan M.B., cep telefonundan bir iş yerinin kurşunlandığı anlara ait görüntüler çıkması üzerine gözaltına alındı. Söz konusu iş yerini bulan polis ekipleri iş yerine 4 kurşun isabet ettiğini belirledi. Şüpheli M.B. ise tutuklandı.
Şişli Belediye Meclisi’nden 'durma' eylemi
Şişli Belediye Meclis üyeleri, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu ve Şişli Belediye Başkanı Resul Emrah Şahan’ın fotoğraflarının İstanbul genelinde billboardlardan ve dijital ekranlardan kaldırılmasına karşı, Mahmut Şevket Paşa Mahallesi’nde bir araya gelerek yürüyüş ve ardından "durma eylemi" yaptı.
'Haklarımız yok sayılıyor'
19 Mart’ta düzenlenen “Kent Uzlaşısı” operasyonuyla Resul Emrah Şahan’ın tutuklanması ve yerine kayyum atanmasının ardından Şişli Belediyesi’nde işçiler kazanılmış haklarını alamamaktan yakındı. Belediye binası önünde bir açıklama yapan DİSK’e bağlı Genel İş sendikası 3 no’lu şube üyesi işçiler, “Aylardır ücretlerimizi zamanında ve eksiksiz alamıyor; imzalanmış toplu iş sözleşmesinden doğan haklarımız sistematik biçimde yok sayılıyor. Şişli Belediyesi işçileri olarak bizlerin belediyeden ücret alacaklarımız giderek artıyor. Ekonomik krizin ve yüksek enflasyonun işçi sınıfını her zamankinden daha fazla ezdiği bu dönemde, emeğimizin karşılığını almak için sesimizi yükseltiyoruz!” dedi.