Adana'da iddiaya göre, Nurcan K., 3 çocuğuyla merkez Seyhan ilçesinde önceden çalıştığı kebapçı dükkanına giderek, işyeri sahibi Şaban Erkek'e ayrıldığı eşinin çocukları almaya geleceğini söyledi.
Adana'da acı manzara: Çocuklarını kebapçıya bırakıp kayboldu (11 Ağustos 2022) (Video Haber)
Adana'da bir kadın, 3 çocuğunu iddiaya göre eski işyeri olduğu öne sürülen kebapçı dükkanına bıraktı. Anne ve babalarına ulaşılamayan çocuklar Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü korumasına alındı.
08/11/2022 13:08:00
Güncellenme:

Adana'da bir kadın, 3 çocuğunu iddiaya göre eski işyeri olduğu öne sürülen kebapçı dükkanına bıraktı. Anne ve babalarına ulaşılamayan çocuklar Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü korumasına alındı.
Bültene Abone Olun
En güncel haberlerden anında haberdar olun!