Ünaldı Mahallesi’nde, 5 Ağustos Cuma günü öğle saatlerinde yoldan geçen 5 kişiden biri, büfeden alışveriş yapan kişiye doğru tüfekle ateş etti. Tüfekten çıkan saçmalar, bu sırada yoldan geçen Ömer Doğan ve Abdullah Yiğit’e isabet etti.
Büfeden alışveriş yapan kişiye ateş açtı: Yoldan geçen 2 kişiyi vurdu! (05 Ağustos 2022) (Video Haber)
Gaziantep’te, 5 kişilik gruptan biri, büfeden alışveriş yapan kişiye, tüfekle ateş açtı. Bu sırada yoldan geçen Ömer Doğan (11) ile Abdullah Yiğit (22), saçmaların isabet etmesi sonucu yaralandı.
08/05/2022 17:22:00
Güncellenme:

Gaziantep’te, 5 kişilik gruptan biri, büfeden alışveriş yapan kişiye, tüfekle ateş açtı. Bu sırada yoldan geçen Ömer Doğan (11) ile Abdullah Yiğit (22), saçmaların isabet etmesi sonucu yaralandı.
Bültene Abone Olun
En güncel haberlerden anında haberdar olun!