'Göçebe değiliz'
Depremde evlerini kaybeden yurttaşlar, tatil beldelerinde otellere yerleştirildi. Depremzedelerin, 15 Nisan’a kadar otelleri boşaltması istendi. AFAD onları başka bir ile yönlendirdi. Yurttaşlar, “Çocuklarımızı okula bile yazdırdık. Biz göçebe değiliz. Memleketimizde bir çadır versinler yeter” ifadelerini kullandı.