Agroexpo 18. kez kapılarını açtı
İzmir Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde Türkiye'nin en büyük tarım organizasyonu Agroexpo-18. Uluslararası Tarım ve Hayvancılık Fuarı başladı. İzmir'in tarım vizyonunu şekillendirirken “Kurda, Kuşa, Aşa” sözünden yola çıktıklarını ve birçok tarım projesi hayata geçirdiklerini ifade eden Başkan Soyer, “Dilerim ki İzmir’deki bu çabalarımız, ortak aklın rehberliğinde tüm Türkiye’ye yayılır ve tarım sektörümüzün rekabet gücünü büyütür” dedi.