'Yanınızda olmaya devam edeceğiz'
İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan Aliağa Kültür Merkezi, cemevi olarak kullanıma sunuldu. Cemevinin açılış töreninde Alevi dernekleri ve federasyonlarının temsilcileri, İzmir Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti. İzmir Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Mustafa Özuslu ise “İzmir Büyükşehir Belediyesi olarak yanınızda olmaya devam edeceğiz” dedi.