'İstanbul'a tatil için gelmedik'
UEFA Şampiyonlar Ligi 2. ön eleme turu rövanş maçında salı günü deplasmanda temsilcimiz Fenerbahçe ile karşı karşıya gelecek Lugano'da teknik direktör Mattia Croci-Torti ile kaleci Amir Saipi basın toplantısında konuştu. Croci-Torti, "Maça iyi hazırlandık. Fenerbahçe'yi elemek istiyoruz" derken Saipi ise, "İstanbul'a tatil için gelmedik. Bu maçı en iyi şekilde sonuçlandırmak istiyoruz" ifadelerini kullandı.