Trabzonsporlu genç futbolcu Arif Boşluk'un gözü milli takımda!
Trabzonspor'un altyapısında yetişip, A takımda forma şansı bulan genç oyuncusu Arif Boşluk, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Genç futbolcu, "İlk hedefim Ümit Milli, sonra da A Milli takım. Milli takımda sol bek neden ben olmayayım. Beni oraya uygun görürlerse daha da formayı vermem" dedi.