'Artık sadece gülümsüyorum'
NK Maribor kalecisi Azbe Jug, Fenerbahçe ile oynadıkları maç için bir itirafta bulundu. Jug, "Geçen sene oynadığımız Fenerbahçe deplasmanından sonra artık hiçbir taraftar baskısı beni kötü etkilemiyor. Artık sadece gülümsüyorum ve maça odaklanıyorum" ifadelerini kullandı.