Mahkeme kapatma kararı almıştı
Giresun'da depolanan çöplerden çevreye atık su sızdığı tespit edilen ve kirliliğe yol açtığı gerekçesiyle mahkemenin kapatma kararı verdiği Çavuşlu Katı Atık Bertaraf Tesisi ile ilgili yürütülen soruşturmada, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Cengiz Varol görevden alındı. Bakanlık, Çevresel Etki Değerlendirme (ÇED) raporundaki şartların sağlanması için tesis yöneticilerine 1 ay süre verdi.