Didim Lavanta Festivali’nden renkli görüntüler
Didim Belediyesi, Didim- Akköy Tıbbi Aromatik Bitkiler ve Süs Bitkileri fidanlığında 3. Didim Lavanta Festivali’ni düzenledi. Oldukça renkli görüntülere sahne olan festivalde konuşan Başkan Deniz Atabay, “ Biz Didim’in geleceğine güveniyoruz. 9 yıl boyunca el ele verdik, sırt sırta verdik, Didim’de çok önemli işler başardığımıza inanıyorum” dedi.