Giresunspor'un başı FIFA ile dertte
Süper Lig ekibi Giresunspor, alacakları sebebiyle FIFA'ya başvuran futbolcular ile anlaşma zemini arıyor. Konuya ilişkin açıklama yapan kulüp sözcüsü Emrullah Ekiz, "FIFA'da süreci devam eden dosyalarımız var. Bu konuda gerek hukuk departmanımız gerekse yönetimimiz çok ciddi anlamda çalışmalar yürütüyor. Haziran ayında transfer yasağımızı kaldırmak için gereken ödemeyi yapmayı planlıyoruz" ifadelerini kullandı.