Aile hekimlerinden tepki: ‘Yoksulluk sınırının altında ücret alıyoruz’
Aile hekimleri, bir yıldır yürürlükte olan yönetmeliğe karşı tepki gösterdi. Dr. Gürsel Özer, "Bir yıl içerisinde yetkilileri defalarca uyardık. Sendika olarak sekiz kez iş bırakma eylemi yaptık. Ama görmezden gelindik. Bu yönetmelik, tamamen keyfi ve ceza yönetmeliği" dedi.