Uzmanı uyardı: Hiperglisemi organları tehdit ediyor
Doç. Dr. Berna İmge Aydoğan, “Hastanelere başvuran hastaların dörtte birinde diyabet hastalığı mevcut, bilinen diyabeti olmayanların ise neredeyse dörtte birinde de hiperglisemi saptanıyor. Diyabeti olan hastalar düzenli tedavi olarak kan şekerini dengede tutamadıkları sürece böbrek, göz, kalp, beyin gibi organlarda ve sinir uçlarında hasara neden olabilir” dedi.