Avrupa üçüncüsü güreşçimiz İrem Öztürk, Yasemin Adar Yiğit'i örnek aldığını söyledi
Hırvatistan'ın Zagreb kentinde düzenlenen 15 Yaş Altı Avrupa Güreş Şampiyonası'nda kadınlarda Avrupa üçüncüsü olan milli güreşçimiz İrem Öztürk, Güreş Federasyonu Asbaşkanlığı görevini de üstlenen kadın güreşinin başarılı isimlerinden Yasemin Adar Yiğit'i örnek aldığını söyledi ve çeşitli açıklamalarda bulundu.