İSG-SEN Genel Başkanı Sayar: 21 Ekim'de İSG Katip Sistemi kapatıldı, resmi görevli olarak tek bir iş sağlığı ve güvenliği uzmanı yoktu
İş Sağlığı ve Güvenliği Çalışanları Sendikası (İSG-SEN) Genel Başkanı İrfan Sayar, Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü’nün ülkedeki tüm iş yerlerine iş güvenliği uzmanı, hekimi ve hemşiresi görevlendirilmesini sağlayan İSG Katip Sistemi’ni 21 Ekim'de güncellenme gerekçesiyle kullanıma kapattığını aktardı.