Eski Lyonlu oyuncudan Beşiktaş itirafı: 'Sağır oldum'
UEFA Avrupa Ligi'nin 3. haftasında kendi sahasında temsilcimiz Beşiktaş'ı konuk edecek Olympique Lyon'un eski oyuncusu Jeremy Morel, basın mensuplarına konuştu. Beşiktaş ile oynadıkları maçı anlatan Morel, "İstanbul'da oynadığımız Beşiktaş maçından sonra çok şiddetli bir baş ağrım olmuştu. Maçın tamamında sağır edici bir gürültü vardı" dedi.