İran nükleer müzakereleri yaklaşık 5 aylık aranın ardından Viyana’da yeniden başladı
Avusturya’nın başkenti Viyana’da Kapsamlı Ortak Eylem Planı (KOEP) olarak adlandırılan İran nükleer anlaşmasının yeniden tam ve eksiksiz olarak hayata geçirilmesi için sürdürülen görüşmelere verilen yaklaşık 5 aylık aranın ardından taraflar, müzakereler için yeniden bir araya geldi.