Uzmanı kemik erimesi için uyardı: 'Yılda bir defa kemik taraması yaptırılması gerekiyor'
Kemik erimesinin (Osteoporoz) 50’li yaşlardan sonra belirginleşen bir hastalık türü olduğu biliniyor. Fizik Tedavi Uzmanı Doktor Murat Baloğlu, yılda bir defa dahi olsa 50 yaşından sonra kemik taraması yapılması uyarısında bulundu.