Binalarda kimlik dönemi başladı... Bakan Özhaseki ayrıntıları açıkladı
Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, binaların da artık kimliği olacağını belirterek yapıların kontrolünü sağlamak amacıyla ‘Bina Kimlik Sistemi’ni hayata geçirdiklerini bildirdi. Özhaseki uygulamanın 144 bin binada başladığını söyledi.