Mide bulandıran görüntüler!
Önceki dönem AKP'li Aydın'ın Koçarlı ilçesi belediyesine ait ekmek fırınının, sağlıksız ve adeta harabeyi andıran bina koşullarında ürettiği ekmekleri halka yedirdiği ortaya çıktı. 31 Mart seçimlerinde CHP'den Koçarlı Belediye Başkanı seçilen Özgür Arıcı, ''Bütün bu pislik içinde, bu berbatlık içinde Koçarlı halkına ekmek yedirmişler. Böyle bir ortamı sizlerle beraber paylaşmaktan gerçekten utanç duyuyorum'' dedi. Arıcı, fırını kapattıklarını bildirdi.