Sokağa çıktılar
22 demokratik kitle örgütünün kurduğu Laik ve Bilimsel Eğitim Platformu (LABEP) ilk eylemini Eskişehir’de yaptı. Eskişehir Ulus Anıtı önünde bir araya gelenler “Ulusal Kurtuluş Savaşı ile kurduğumuz Cumhuriyetimizde, devrimlerle elde ettiğimiz hak ve kazanımlardan asla vazgeçmeyeceğiz” dedi.