Mehmet Sadıkoğlu: 'Fenerbahçe ligden çekilmemeli'
Fenerbahçe'nin eski yönetim kurulu üyesi Mehmet Sadıkoğlu, Trabzonspor maçında yaşanan olaylara ilişkin görüşlerini aktardı. Sadıkoğlu, Fenerbahçe'nin 2 Nisan'da yapılacak olağanüstü genel kurulda ligden çekilmeyi görüşmesi hakkında, "Fenerbahçe ligden çekilmemeli. Ali Koç 6 senedir kulübün başında ve başarısızlığına kılıf arıyor. Genel kurul üyeleri buna izin vermemeli" ifadelerini kullandı.