Ergin: Temiz bir geleceğe katkısı olmayanların, şikayet etmeye de hakkı olmaz
Ayvalık Belediye Başkanı Mesut Ergin, “Sivil toplum örgütleri iş birliğinde yürüttüğümüz temizlik kampanyasında şunu anlatmaya çalışıyoruz; denizlere attığımız her şey, bir gün bize geri döner. Doğayı kirleten bizsek temizlemek de bizim sorumluluğumuz. Temiz bir geleceğe katkısı olmayanların, kirli bir gelecekten şikayet etmeye de hakkı olmaz" dedi.