Mimar Kemalettin Moda Merkezi 21. yılı boyoz şenliğiyle kutlandı
İzmir’de Mimar Kemalettin Moda Merkezi Derneği’nin 21. kuruluş yıl dönümü kapsamında boyoz şenliği düzenlendi. Şenliğe katılan İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, “Merkezin İzmir’in önünü açacak bir lokomotif haline gelmesi için her şeyi yapmaya hazırız” dedi.