Nikahta yavru kedi sahiplendirildi, şeker yerine mama dağıtıldı
Meryem Aydın ve Mehmet Sağlam çifti, 4 Ekim Hayvanları Koruma Günü'nde dünyaevine girdi. Nikahta hem yavru kedi sahiplendirildi hem de şeker yerine 'mama' dağıtıldı. Bu özel günde ikilinin nikahını kıyan Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, "hem hayatlarını birleştirmek için evet aldık hem de ‘Miniş’i sahiplendirmek için evet aldık" dedi.