Yüzde 86 zam kapıda
EPDK’nin son aldığı kararla aylık 80 bin TL ve üzeri elektrik faturası ödeyen mesken hariç tüm abone grubu tüketicileri ulusal tarife sisteminden çıkarılacak. KOBİDER Genel Başkanı Nurettin Özgenç “Ucuza alacağız derken her gün daha pahalı elektriğe ulaşıyoruz. Bu karar, KOBİ'ler için büyük zarardır” açıklamalarında bulundu.