Paul Bernardoni'den Konyaspor için olay sözler: 'Maaşımı alamadım, köpeğim zehirlendi...'
Süper Lig ekibi Konyaspor ile yolları ayıran Fransız kaleci Paul Bernardoni, ülkesinin basınına açıklamalarda bulundu. Türkiye'de yaşadığı sıkıntılara değinen Paul Bernardoni, "Konyaspor'dan ayrılmamın nedenlerinden biri maaşımı zamanımda alamamamdı. ilk iki ay boyunca hiç para alamadım" dedi.