Alkollü olarak kullandığı makam aracıyla kaza yapan belediye başkanı özür diledi
Kırklareli'nin İnece Beldesi Belediye Başkanı Şahabettin Vardar, alkollü olarak kullandığı makam arabasıyla geçirdiği trafik kazasına ilişkin açıklama yaptı. Halktan özür dilediğini belirten Başkan Vardar, "Bizlerin de zaafları olabiliyor, hatalarımız olabiliyor. Biz de insanız" dedi.