Bodrum FK'dan stadyum açıklaması: 'Yüzde 75'i bitmiş durumda'
Bodrumspor FK Asbaşkanı Selahattin Polat, yeni sezon öncesi stadyum çalışmaları hakkında bilgi verdi. Polat, "Stadımızın yüzde 75'i bitmiş durumda. İnşallah ligdeki ilk maçımız olan Gaziantep maçına stadımızı yetiştireceğiz. Bunun için tüm çalışmalarımız devam ediyor" dedi.