'Emeğimiz çalındı'
İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi’nde çalışan asistan doktorların ağustos ayı taban ek ödemesi eksik yatırıldı. İstanbul Tabip Odası Asistan ve Genç Uzman Hekim Kolu Temsilcisi Dr. Tahsin Çınar “Önceki ay döner sermayeden ödeme yapıldığı için bu ay ek ödememizde kesinti yapıldı. Üç ay bekledik elimize çok komik rakamlar geçti” dedi.