Wimbledon'da yarı finalistler geriden gelerek kazandı
Wimbledon’da çeyrek final karşılaşmaları nefesleri kesti. Tek erkeklerde Novak Djokovic ve Cameron Norrie beşer set, tek kadınlarda Ons Jabeur ve Tatjana Maria üçer set süren çekişmeli çeyrek final maçlarında geriye düşmelerine rağmen son 4'e kaldı