Hastaneye gitti, 56 yıldır tek böbrekle yaşadığını öğrendi
Bursa’da kanlı idrar şikâyetiyle hastaneye başvuran 56 yaşındaki İsmail İlman, doğuştan tek böbrekli olduğunu ve o böbreğinde de 15 santimetre bir kitle olduğunu öğrendi. Diyalize bağlı kalmak istemeyen hasta açık parsiyel nefrektomi ameliyatı ile hayatına eskisi gibi devam edebilecek.