10 metre yükseklikten düşüp can vermişlerdi
İstanbul Bayrampaşa’da tel örgünün kopması sonucu 10 metre yükseklikten düşen 2 kişinin hayatını kaybettiği olayın ayrıntıları ortaya çıkmaya başladı. 2 arkadaşın mangal yaktıkları sırada yaslandıkları tellerin kopması sonucu aşağıya düştükleri belirlendi.