‘Kişi başına en çok borç düşen belediye’ Ankara’da…
31 Mart yerel seçimlerinde Ankara'nın Gölbaşı ilçesinde CHP’den Belediye Başkanı seçilen Yakup Odabaşı, Türkiye'nin kişi başına en çok borç düşen belediyesinin Gölbaşı olduğunu belirtti. Odabaşı, belediyenin, yaklaşık 1 milyar 60 milyon TL borcu bulunduğunu söyledi. Odabaşı, belediyede 400 personel bulunduğunu da ifade ederek, “Gizli çalışanlar var. Yani olmadığı halde burada görünen isimler var” dedi.