Yine patronlar güldü!
Tanzanya’da yürüttüğü demiryolu projesinde yüzlerce işçiye alacaklarını ödemeyen Yapı Merkezi isimli inşaat şirketi TCDD’den 4.4 milyar TL’lik ihale aldı.
Tanzanya’nın en büyük projesinde çalışıyorlar: 7 aydır maaş alamayan 2 bin Türk işçi grevde!
Tanzanya'da bin kilometrelik demiryolu projesini yapan Yapı Merkezi firmasında çalışan Türk demiryolu işçileri maaşlarını alamadıkları gerekçesiyle başlattıkları grevi sürdürüyor. Yapı Merkezi konuyla ilgili açıklama yapmadı.