Bana göre Şenol Güneş şanslı. Şampiyonluk yarışında olmayan ve geleceğe dönük kadro oluşturan kurgu, ilk 39 dakika hiçbir şey yapmadı! Ankaragücü her sonuca razıydı, Beşiktaş nasılsa atarız modundaydı. İlk yarı bittiğinde sahanın en iyi futbolcusu Talha’ydı. İkinci yarı fazla değişen görüntü olmasa da futbolcular kendini ortaya koymaya çalıştı. Hatalar da geldi. Beşiktaş defansı, Sowe’a bir gol hediye etti. Beraberlik sadece 2 dakika sürdü; Aboubakar kendine has stilini konuşturup golünü attı. 60. dakikada Salih çıkıp Tayfur girerken kafama Cenk’in gergin oyunu takıldı. Beşiktaş tribünleri de Ankaragücü karşısında daha güzel bir oyun bekliyordu. Olmadı ve gerginlikleri oyunun sonuna kadar sürdü! Bence kalite ve klas olarak Beşiktaş yetersiz. Kaleciler Gökhan ve Mert’in kritik kurtarışlara imza attığını da belirtelim.
Adnan Dinçer
Son Köşe Yazıları
Güneş şanslı!
Yazarın Son Yazıları
Derbinin kaderi
Maça hızlı başlayan Galatasaray, Uğurcan’ın tüm gayretlerine rağmen 12. dakikada Abraham’ın golüne engel olamadı.
Devamını Oku
05.10.2025
Klasiğe dönüş
Beşiktaş kendi klasik futbol anlayışına dönünce çabuk oynayıp Rafa gibi teknik, Orkun gibi mücadeleci bir karakterle hızlı başlayarak adeta maçı erken kazandı.
Devamını Oku
30.09.2025
Sergen’le olmadı
Önce Avrupa Ligi’nden sonra Konferans Ligi’nden elenen Beşiktaş, Solskjaer’in gönderilmesinin ardından Sergen Yalçın’ın göreve gelmesiyle bir hava yakalar diye düşündük.
Devamını Oku
20.09.2025
Riskli oyun, 3 puan
Beşiktaş, Sergen Yalçın yönetiminde Başakşehir karşısında coşkulu oynadı.
Devamını Oku
14.09.2025
2-1 aldatmasın!
2-1 aldatmasın!
Devamını Oku
18.08.2025
Kendinize gelin!
Beşiktaş dün 4. resmi maçına çıktı ve bunların tümü Avrupa kupasındaydı.
Devamını Oku
15.08.2025