Konyaspor maçı gösterdi ki Galatasaray eski oyunundan giderek uzaklaşıyor. 3. bölgede baskıyla topu kazanıp pozisyon yaratan futboldan eser yok. Uzayan takım boyu, blokların kopukluğu, savunma arkasına atılan neredeyse her topun tehlikeye dönüşmesi ayrı dert. Sarı-Kırmızılılarda savunma kötüydü, iyi giden hücum da her gün kan kaybediyor. Sara’nın olmadığı maçlarda savunma-hücum bağlantısı yok. Kerem, Kaan, Berkan o işi çözemedi. G.Saray pres yapmadan genelde geçişten pozisyon yaratıyor. Sağ bekte Sallai’nin yetersizliği çok net. Yunus-Barış Alper etkisiz, Mertens temposuz. Osimhen’in gayretiyle kazandırdığı penaltıdan attığı gol olmasa Aslan’ın işi zordu. Bir de hakem Halil Umut Meler yine kötüydü!
Yazarın Son Yazıları
Metin Oktay…
Konuyu hiç dramatize etmeyeyim.
Devamını Oku
23.08.2025
Metin Oktay
Konuyu hiç dramatize etmeyeyim.
Devamını Oku
23.08.2025
Ata’nın evlatları
Ata’nın evlatları
Devamını Oku
25.03.2025
Deneme tahtası!
Deneme tahtası!
Devamını Oku
10.03.2025
Eskisi gibi değil
Eskisi gibi değil
Devamını Oku
26.01.2025
Tezat!
Tezat!
Devamını Oku
05.02.2015