Garabetler ülkesiyiz; anımsarsanız 2004’te tekrarlanan Çaykur Rize-Fenerbahçe maçı ocak transferleri de kullanılarak oynanmıştı. Ama şimdi hem Beşiktaş hem de Kayseri yeni transferlerini kullanamıyor. Fakat asıl mağdur olan Beşiktaş’ın talebiyle maçı ertelenen Kayseri. Ayrıca Kartal’da Orkun, Rafa, Ndidi ve Abraham sahada zaten. Beşiktaş oyuna kendi alanında kontrollü başlıyor, pres yapıp dikine çıkıyor; 4. pozisyonda da ilk golünü buluyorlar. Sonra her atak adeta pozisyona dönüyor ve 3 gol daha geliyor. Genç Devrim’le, genç hakem Adnan Kayatepe’nin parlak performansları ise çok sevindirici. Evet Beşiktaş farklı bir galibiyet alıyor ama bu sadece bir başlangıç. Ve sahada ilk kez gerçek bir hakem var.
Yazarın Son Yazıları
Fırsat kaçtı
Galatasaray derbinin favorisiydi. Ama belli ki Liverpool maçının yorgunluğu vardı.
Devamını Oku
05.10.2025
Fırsat kaçtı
Fırsat kaçtı
Devamını Oku
05.10.2025
Derin hassasiyet
Bitmeyen çilemiz bizim bu; tribünlerin küfürlü sloganlar nedeniyle sürekli ceza yemesi.
Devamını Oku
02.10.2025
Kardeşler’in suçu ne?
MHK’nin görevi iyi hakem yetiştirmek ve o iyi hakemleri adaletli bir şekilde maçlara vermek değil midir?
Devamını Oku
26.09.2025
Rafa ve Devrim
Garabetler ülkesiyiz; anımsarsanız 2004’te tekrarlanan Çaykur Rize-Fenerbahçe maçı ocak transferleri de kullanılarak oynanmıştı.
Devamını Oku
25.09.2025
Sportmenlik neyimize?
Beşiktaş-Başakşehir maçından çıktım koşa koşa eve geldim.
Devamını Oku
19.09.2025