Tedesco’nun F.Bahçe’nin başındaki 4. maçı ama inanın ne oynatmak istediğini çözmek çok zor. 4’lü savunmayı benimsedi ancak Fred ile İsmail’i yedek oturtup sağ bek Semedo’yu orta sahada oynatmak, sağ bekte ise Çağlar’ı görevlendirmek, takımını hiç tanımadığının ispatı. Brown çok açık verdi, Zagreb üç golde de bunu değerlendirdi. Kerem, Nene, Nesyri etkisiz kaldı. Asensio “Ben neredeyim” der gibi... Szymanski golü dışında yok... Nene’yi çok aradılar mı? Sorunları yaz yaz bitmiyor. Skriniar dışında varlık gösteren pek yok. Tedesco deneme yanılma yöntemiyle yolunu bulmaya çalışıyor ama ligde ve Avrupa’da üst üste kayıplar, koltuğunu sallar gibi duruyor. Takımda bir iştah, heyecan, ileriye dair olumlu sinyal de yok! Bakalım Sadettin Başkan ne yapacak?
Yazarın Son Yazıları
Son yazımda Tedesco için “Tedes’go” demiştim...
Zaten yeni başkan Sadettin Saran seçilir seçilmez bunu yaptı. Alanya, Kasımpaşa, Zagreb maçları sonrası dün gece F.Bahçeli futbolculardan bir tepki, hırs, azim bekledim, göremedim!
Tedesco’nun F.Bahçe’nin başındaki 4. maçı ama inanın ne oynatmak istediğini çözmek çok zor.
Sandıkların sayılmasının ardından Sadettin Saran ve Ali Koç stadın içindeki kürsüye birlikte yürüdü. Koç, “Fenerbahçemizin 38. başkanı camiamıza hayırlı uğurlu olsun” diye söze başladı,
F.Bahçe’de Mourinho sonrası ne değişti diye sorarsanız şu an yanıt vermek gerçekten zor.
Faul kararı doğruydu. 10 kişi kalan Bordo-Mavililer karşısında F.Bahçe iştahlıydı ama girdiği pozisyonları gol yapamadı. Son dakikalar Trabzon’un golü bulması işten bile değildi. Tedesco’ya yorum yapmak için daha erken.