Beşiktaş savunmayı ileride kurup etkili başlıyor maça. Daha sonra Başakşehir oyunu dengeliyor; Beşiktaş’ın savunması geri çekiliyor. Ataklar da yavaşlayınca sonuç çıkmıyor. Bu arada Rafa’ya ceza alanında müdahale var ama hakem de VAR da yayıncı kuruluş da ilgilenmiyor. Bu zevksiz maçta puanlar paylaşılıyor ve Avrupa yorgunu Kartal şampiyonluktan biraz daha uzaklaşıyor.
Yazarın Son Yazıları
Fırsat kaçtı
Galatasaray derbinin favorisiydi. Ama belli ki Liverpool maçının yorgunluğu vardı.
Devamını Oku
05.10.2025
Fırsat kaçtı
Fırsat kaçtı
Devamını Oku
05.10.2025
Derin hassasiyet
Bitmeyen çilemiz bizim bu; tribünlerin küfürlü sloganlar nedeniyle sürekli ceza yemesi.
Devamını Oku
02.10.2025
Kardeşler’in suçu ne?
MHK’nin görevi iyi hakem yetiştirmek ve o iyi hakemleri adaletli bir şekilde maçlara vermek değil midir?
Devamını Oku
26.09.2025
Rafa ve Devrim
Garabetler ülkesiyiz; anımsarsanız 2004’te tekrarlanan Çaykur Rize-Fenerbahçe maçı ocak transferleri de kullanılarak oynanmıştı.
Devamını Oku
25.09.2025
Sportmenlik neyimize?
Beşiktaş-Başakşehir maçından çıktım koşa koşa eve geldim.
Devamını Oku
19.09.2025