Beşiktaş ilk on birinde tek değişiklik Svensson’un yerinde Talha’nın olmasıydı. Rashica idareten sağ bek oynayan Talha’ya yardım etmeyince G.Antep sağ kanadı kullandı daha çok. Zaten G.Antep iyi takım, iyi paslaşıyor. Kartal ise mağlubiyete rağmen her maç gelişiyor. Karşı alana geçtiklerinde akışkan paslaşıp boş adamı buldular. Ve zaten böyle penaltı kazandılar. Gedson-Chamberlain ikilisi hem atakta hem savunmada takıma kalite katıyor. Rafa da rahat oynuyor. Ama bu Beşiktaş’a rağmen goller G. Antep’ten geldi ardı ardına. Ve Kartal evinde kaybetti. Bu arada dün akşam maçı yöneten hakem değil G.Antep’in kalecisiydi.
Yazarın Son Yazıları
Fırsat kaçtı
Galatasaray derbinin favorisiydi. Ama belli ki Liverpool maçının yorgunluğu vardı.
Devamını Oku
05.10.2025
Fırsat kaçtı
Fırsat kaçtı
Devamını Oku
05.10.2025
Derin hassasiyet
Bitmeyen çilemiz bizim bu; tribünlerin küfürlü sloganlar nedeniyle sürekli ceza yemesi.
Devamını Oku
02.10.2025
Kardeşler’in suçu ne?
MHK’nin görevi iyi hakem yetiştirmek ve o iyi hakemleri adaletli bir şekilde maçlara vermek değil midir?
Devamını Oku
26.09.2025
Rafa ve Devrim
Garabetler ülkesiyiz; anımsarsanız 2004’te tekrarlanan Çaykur Rize-Fenerbahçe maçı ocak transferleri de kullanılarak oynanmıştı.
Devamını Oku
25.09.2025
Sportmenlik neyimize?
Beşiktaş-Başakşehir maçından çıktım koşa koşa eve geldim.
Devamını Oku
19.09.2025