Beşiktaş maçın başında kaptırılan topla şanssız bir gol yiyor. Hem de en fazla şansa ihtiyaç duyduğu maçta. Çünkü Siyah-Beyazlıların yeni transferleriyle kısa sürede uyum yakalayabilmesi olası değil. Shakhtar ise çok uyumlu bir takım. Nitekim Santana’yı durduramayınca; 1 gol, 1 asistle skor 2-0 oluyor. Acilen Juresek’in önünün kapanması gerek derken Orkun oraya, Gedson ortaya çekiliyor. Kazanılan penaltı ve golle Beşiktaş biraz moralleniyor. Aslında rakibi savunmaya zorlamak gerek ama SiyahBeyazlılar kanatlar çalışmayınca hep göbekten ilerliyor, bütünlük sağlanamıyor. Biz Kartal’dan gol beklerken yine Santana’nın asistiyle skor 3-1 oluyor. Sonra karşılıklı goller ve skor: 2-4. Yani iş mucizelere kalıyor…
Yazarın Son Yazıları
Fırsat kaçtı
Galatasaray derbinin favorisiydi. Ama belli ki Liverpool maçının yorgunluğu vardı.
Devamını Oku
05.10.2025
Fırsat kaçtı
Fırsat kaçtı
Devamını Oku
05.10.2025
Derin hassasiyet
Bitmeyen çilemiz bizim bu; tribünlerin küfürlü sloganlar nedeniyle sürekli ceza yemesi.
Devamını Oku
02.10.2025
Kardeşler’in suçu ne?
MHK’nin görevi iyi hakem yetiştirmek ve o iyi hakemleri adaletli bir şekilde maçlara vermek değil midir?
Devamını Oku
26.09.2025
Rafa ve Devrim
Garabetler ülkesiyiz; anımsarsanız 2004’te tekrarlanan Çaykur Rize-Fenerbahçe maçı ocak transferleri de kullanılarak oynanmıştı.
Devamını Oku
25.09.2025
Sportmenlik neyimize?
Beşiktaş-Başakşehir maçından çıktım koşa koşa eve geldim.
Devamını Oku
19.09.2025