Beşiktaş oyuna iyi başlıyor. Hızlı oynamaya çalışıyor ama bu top kayıplarına yol açıyor. Çünkü takımda henüz uyum yok. Amir, Gedson, Chamberlain orta alanı ise uyumlu gözüküyor. Gedson hızlı oynuyor; Chamberlain Rashica’yı kaçırıyor, Rafa ustaca vuruyor ve Kartal erken bir organize gol buluyor. Göztepe golden sonra skoru değiştirmek için pres yapıyor. Ve bir türlü uzaklaştırılamayan topa İsmail çok iyi vurunca skoru eşitliyor. Bu gol Beşiktaş’ı adeta uyuşturuyor. İki pas üst üste yapamıyor Beşiktaşlı futbolcular. Ve bu oyuna 1 puan çok iyi. Anlaşılıyor ki Beşiktaş’ın zamana ve yerinde dokunuşlara ihtiyacı var.
Yazarın Son Yazıları
Fırsat kaçtı
Galatasaray derbinin favorisiydi. Ama belli ki Liverpool maçının yorgunluğu vardı.
Devamını Oku
05.10.2025
Fırsat kaçtı
Fırsat kaçtı
Devamını Oku
05.10.2025
Derin hassasiyet
Bitmeyen çilemiz bizim bu; tribünlerin küfürlü sloganlar nedeniyle sürekli ceza yemesi.
Devamını Oku
02.10.2025
Kardeşler’in suçu ne?
MHK’nin görevi iyi hakem yetiştirmek ve o iyi hakemleri adaletli bir şekilde maçlara vermek değil midir?
Devamını Oku
26.09.2025
Rafa ve Devrim
Garabetler ülkesiyiz; anımsarsanız 2004’te tekrarlanan Çaykur Rize-Fenerbahçe maçı ocak transferleri de kullanılarak oynanmıştı.
Devamını Oku
25.09.2025
Sportmenlik neyimize?
Beşiktaş-Başakşehir maçından çıktım koşa koşa eve geldim.
Devamını Oku
19.09.2025