Fenerbahçe, UEFA Avrupa Ligi’nde doludizgin yoluna devam ediyor. Sarı-Lacivertliler, Rennes’le aynı puana sahip ama averajla lider durumda. İşlerin yolunda gittiği çok belirgin. Açıkçası takım futbol resitali sunuyor. Jorge Jesus, başarının tartışmasız mimarı. Önceleri kendisini çok transfer yapıyor diye eleştirmiştim. Ancak şimdi gidişata bakarak haklıymış diyorum. Jesus futbolcuları maçına göre çok iyi kullanıyor. Oynayan, sonradan maça dahil olan hiç forma giymeyen hepsi hazır durumda. Bugün Galatasaraylısı, Beşiktaşlısı, Trabzonsporlusu; Jesus’u konuşuyor. Sadece bizim kulüplerimiz mi? Avrupa da var işin içinde. Dikkatimi çeken, Larnaca maçında Zajc yine 20 kişilik maç kadrosundaydı ama oynamadı. Haftalardır formasından uzak. Serdar Dursun’un ismi de listede yer almadı. Hem Zajc hem Serdar gidici gibi. Sahadaki 11’i ve sonradan oyuna girenleri 12. adam ayakta alkışladı. Larnaca karşısında 2-0 net bir sonuç ama maçın asıl skoru 7-8 olabilirdi. F.Bahçe çok kaçırdı. Bunu biraz final vuruşlarındaki yetersizliğe biraz da rakip kaleci Piric’in iyi mücadelesine bağlıyorum. Sarı-Lacivertliler, haftaya Larnaca ile deplasmanda karşılaşacak. Bu mücadeleden de alınacak 3 puan F.Bahçe’nin liderliğini daha da sağlamlaştıracaktır. Larnaca maçının 88. dakikasında oyuna giren Arda Güler, şık çalımları ve rakip ceza sahası çevresinde yarattığı tehlikelerle geceye damga vurdu. Sahada yalnızca 6 dakika kalabilen genç yetenek tam not aldı. Umarım Jesus, Arda’ya daha fazla şans verir ve genç yeteneğin yarattığı heyecana uzun süre tanık oluruz.
Yazarın Son Yazıları
Son yazımda Tedesco için “Tedes’go” demiştim...
Zaten yeni başkan Sadettin Saran seçilir seçilmez bunu yaptı. Alanya, Kasımpaşa, Zagreb maçları sonrası dün gece F.Bahçeli futbolculardan bir tepki, hırs, azim bekledim, göremedim!
Tedesco’nun F.Bahçe’nin başındaki 4. maçı ama inanın ne oynatmak istediğini çözmek çok zor.
Sandıkların sayılmasının ardından Sadettin Saran ve Ali Koç stadın içindeki kürsüye birlikte yürüdü. Koç, “Fenerbahçemizin 38. başkanı camiamıza hayırlı uğurlu olsun” diye söze başladı,
F.Bahçe’de Mourinho sonrası ne değişti diye sorarsanız şu an yanıt vermek gerçekten zor.
Faul kararı doğruydu. 10 kişi kalan Bordo-Mavililer karşısında F.Bahçe iştahlıydı ama girdiği pozisyonları gol yapamadı. Son dakikalar Trabzon’un golü bulması işten bile değildi. Tedesco’ya yorum yapmak için daha erken.