F.Bahçe taraftarı, yıllardır yaşadığı onca hayal kırıklığına rağmen Mourinho’nun çağrısına uyup dün akşam Kadıköy’ü gerçek bir cehenneme çevirdi. Hakemin ilk düdüğünden maçı bitirdiği ana kadar Sarı-Lacivertli futbolcuların tek ateşleyicisi oldu. Üstelik Fenerbahçe 1-0 geriye düşmesine rağmen... Hollanda’daki mücadeleyi son dakikada 2-1 yenik tamamlayan SarıLacivertliler, kalesi Kadıköy’de daha baskılı, istekli, coşkulu oynadı. Öndeki pres hep sonuç verdi, pozisyonlar peş peşe geldi. Devre bitmeden Brown’un kafa golü 1-1’i, Duran’ın ağları sarsan şutu 2-1 üstünlüğü getirdi. Fred’in olağanüstü golüyle 3-1’i ardından Nesyri’yle 4-1’i yakalayan F.Bahçe, 4-2’den sonra biraz kâbus görse de Talisca fişi çekti. Mourinho sadece sahaya odaklandığında kimsenin eline su dökemeyeceğini gösterdi!
Yazarın Son Yazıları
Son yazımda Tedesco için “Tedes’go” demiştim...
Zaten yeni başkan Sadettin Saran seçilir seçilmez bunu yaptı. Alanya, Kasımpaşa, Zagreb maçları sonrası dün gece F.Bahçeli futbolculardan bir tepki, hırs, azim bekledim, göremedim!
Tedesco’nun F.Bahçe’nin başındaki 4. maçı ama inanın ne oynatmak istediğini çözmek çok zor.
Sandıkların sayılmasının ardından Sadettin Saran ve Ali Koç stadın içindeki kürsüye birlikte yürüdü. Koç, “Fenerbahçemizin 38. başkanı camiamıza hayırlı uğurlu olsun” diye söze başladı,
F.Bahçe’de Mourinho sonrası ne değişti diye sorarsanız şu an yanıt vermek gerçekten zor.
Faul kararı doğruydu. 10 kişi kalan Bordo-Mavililer karşısında F.Bahçe iştahlıydı ama girdiği pozisyonları gol yapamadı. Son dakikalar Trabzon’un golü bulması işten bile değildi. Tedesco’ya yorum yapmak için daha erken.