Galatasaray’ın Kasımpaşa karşısındaki beraberliği Fenerbahçe-Antalyaspor maçında tribünleri ve futbolcuları istahlandırmış olmalı ki Sarı-Lacivertliler ilk 30 dakika içinde üç farklı skor elde etti. F.Bahçeliler adına bu perşembe UEFA’da oynanacak Rangers maçı öncesi keyifli bir karşılaşma geçti. Futbolcular bir bütün halinde kusursuza yakın mücadele etti. Bu tabloda Mourinho’nun payı büyük. Başlarda eleştirdik, kendisi zaman istedi, dediğini yaptı, takımının oyununu geliştirdi. Sarı-Lacivertliler, G.Saray’la puan farkını 4’e indirdi. Asıl önemlisi bundan sonrası. Sarı-Kırmızılıların oyunu düşüşte. Fikstür avantajı ise F.Bahçe’den yana. Ama futbol bu. Nelerin yaşanacağını zaman bize gösterecek.
Yazarın Son Yazıları
Son yazımda Tedesco için “Tedes’go” demiştim...
Zaten yeni başkan Sadettin Saran seçilir seçilmez bunu yaptı. Alanya, Kasımpaşa, Zagreb maçları sonrası dün gece F.Bahçeli futbolculardan bir tepki, hırs, azim bekledim, göremedim!
Tedesco’nun F.Bahçe’nin başındaki 4. maçı ama inanın ne oynatmak istediğini çözmek çok zor.
Sandıkların sayılmasının ardından Sadettin Saran ve Ali Koç stadın içindeki kürsüye birlikte yürüdü. Koç, “Fenerbahçemizin 38. başkanı camiamıza hayırlı uğurlu olsun” diye söze başladı,
F.Bahçe’de Mourinho sonrası ne değişti diye sorarsanız şu an yanıt vermek gerçekten zor.
Faul kararı doğruydu. 10 kişi kalan Bordo-Mavililer karşısında F.Bahçe iştahlıydı ama girdiği pozisyonları gol yapamadı. Son dakikalar Trabzon’un golü bulması işten bile değildi. Tedesco’ya yorum yapmak için daha erken.