Fenerbahçe Bodrum’da fişi erken çekti. Farklı skordaki etken tartışmasız iki takım arasında büyük güç farkı olması. Buna bir de 18 yaşındaki Rüzgar’ın kaleyi devralmasını ekleyelim. Mücadeleye girmeyeceğim çünkü doyurucu bir futbol oynanmadı. Oğuz Aydın’ın oyunu ve golleri göz kamaştırıyor. Avrupa kulüpleri peşinde. Bence bir yıl daha burada kalsın. Talisca çaba gösteriyor ama Fenerbahçe kendisini daha çok Avrupa için almıştı. Sırada çarşamba gecesi G.Saray’la kupada oynanacak çeyrek final mücadelesi var. Sarı-Lacivertliler sonrasında yine Kadıköy’de bu kez Trabzonspor’la lig maçı oynayacak. Asıl 90 dakikalar bu maçlar. Bakalım neler yaşanacak?
Yazarın Son Yazıları
Son yazımda Tedesco için “Tedes’go” demiştim...
Zaten yeni başkan Sadettin Saran seçilir seçilmez bunu yaptı. Alanya, Kasımpaşa, Zagreb maçları sonrası dün gece F.Bahçeli futbolculardan bir tepki, hırs, azim bekledim, göremedim!
Tedesco’nun F.Bahçe’nin başındaki 4. maçı ama inanın ne oynatmak istediğini çözmek çok zor.
Sandıkların sayılmasının ardından Sadettin Saran ve Ali Koç stadın içindeki kürsüye birlikte yürüdü. Koç, “Fenerbahçemizin 38. başkanı camiamıza hayırlı uğurlu olsun” diye söze başladı,
F.Bahçe’de Mourinho sonrası ne değişti diye sorarsanız şu an yanıt vermek gerçekten zor.
Faul kararı doğruydu. 10 kişi kalan Bordo-Mavililer karşısında F.Bahçe iştahlıydı ama girdiği pozisyonları gol yapamadı. Son dakikalar Trabzon’un golü bulması işten bile değildi. Tedesco’ya yorum yapmak için daha erken.
Acaba Jose Mourinho, Gençlerbirliği maçında Fenerbahçe’yi izledi mi? Bence izlemiştir. Peki her gün Samandıra’da beraber çalıştığı birçok futbolcunun adeta yeniden doğmuş gibi sergilediği oyuna şaşırmış mıdır? Bence şaşırmıştır!
Evet... Lafı uzatmaya gerek yok!
İki Benfica maçının arasında Kocaelispor gibi sürprize açık bir rakiple oynadı F.Bahçe.
Açıkçası F.Bahçe bu zor eşleşmenin Kadıköy’deki ayağında beklenenin altında bir oyun sergiledi.
Sanki 5 gün önce Feyenoord karşısında hepimizin takdir ettiği mücadeleyi gösterip tur atlayan F.Bahçe, Göztepe karşısındaki F.Bahçe değildi!
F.Bahçe taraftarı, yıllardır yaşadığı onca hayal kırıklığına rağmen Mourinho’nun çağrısına uyup dün akşam Kadıköy’ü gerçek bir cehenneme çevirdi.
Mourinho geçen sezonki alışkanlığını sürdürüp ilk yarıyı yine çöpe attı.
Bir sezonu daha geride bıraktık.
Kimse kusura bakmasın bunun adı rezalettir!
Ali Koç sezon başı “Öyle bir takım kuracağım ki size şampiyonluk sözü vermeme gerek kalmayacak” demişti!
Finale yakışan bir mücadele oldu mu tartışılır
Gaziantep bambaşka
Bizi yanılttın
Gereğini yapın
Önce kötü sonra iyi
Mou’nun eseri!
Livakovic farkı
Tek başına aldı
Derbi fakiri!
Aslan ağır yaralı
Fişi erken çekti
Hedef Dünya Kupası
Yıldızlar damga vurdu
‘Tek yürek olmalıyız’
Büyük yara aldı
Bileti kestiler
F.Bahçe iştahlandı
Talisca’yı saklamış!
Avantaj G.Saray’ın
Tedirginim
İyi ki Nesyri var
Hep böyle oynasa
Talisca faktörü
Kurtarıcı